Pengomen Terpantas adalah mereka=)


Assalamualaikum,awak semua..

Ok,hari tu,ada umumkan nak editkan blog @ header buat 3 pengomen terpantas kan?

1)Arishah
2)Nurul qhisteena
3)Amsran

Tapi,asa nak tambah list lah,nak genap kan 10:

4)Izyan
5)Khairah
6)Shazrizal
7)Hanifah Hidayah
8)Amy Shifa
9)Emy Zulaiha
10)Nurul ezate

semua nama dia atas, dah inform dekat korang punya shoutbox..
Korang boleh pilih sama ada nak suruh solehah editkan blog @ header,terpulang..
Kalau tak nak pun tak pe tapi sila inform key?Komen di entry ini

Lepas korang dah pikir nak suruh solehah buat apa,
sila YM - khairun_97@ymail.com -
@ skype - Gadis_Mutiara97 -
Kalau yang tak da YM @ Skype,sila beritahu detail yang awak nak di entry ini
Sekian terima kasih,kalau ada masalah sila komen entry ini=)

Contoh header yang penah saya buat boleh tengok di link ini >Klik Sini< dan >Klik sini<
Yang edit blog pulak baru 1 sebab dia adik saya dan dia nak yang simple je >Klik sini<
Tapi >klik sini< nak tengok blog saya masa ada error yang saya fixkan 

Oh ya,saya miss design blog saya yang dulu,haha:

Design Blog saya dulu:

Design Blog saya sekang:



Update:
Yang nak header tu,bagi detail ni key?


Nak tulis apa:
Nak transparent @background:
icon @ tulisan je :
Tema:
Nak tulis url blog tak?Kalau ya,sila tulis url anda:
width and height header?:

Kepada nama yang diatas,saya bagi anda respond sehingga 12 malam ni sebab nak edit mulai esok dan maybe esok solehah buzy sikit.. Kalau takde jugak sebelum malam ni, tawaran itu akan diabaikan,maafkan saya..Lagi cepat respond lagi bagus=)

Yang nak edit blog tu email saya detail such as tema n templete nak apa..Jangan lupa bagi password and id sekali..jngan risau akan buka account anda semasa mengedit saja=).. 

17 2697 budak baik:

Izyan Yan Cinnamon said...

hye awk tady awk tanya saya kan??nk header atau edit..saya nk header..boleh??

Khai_Sol said...

boleh je..Bg tau detail key?=)

Izyan Yan Cinnamon said...

owh..kalau boleh wana pink mcm header saya krunk..kasi letak sekor kucing mcm tu..tajuk awk nk letak pepun x pe..boleh letak link blog kita x??

Izyan Yan Cinnamon said...

awk wat lah mcm mna pun..simple pun x pe..:)

Izyan Yan Cinnamon said...

awk wat mcm header salwa pun x pe..juz simple gtu..:)

Nurul Ezatee said...

Saya nk edit blog

Izyan Yan Cinnamon said...

width-900
height-200
transparent tw..:)
kucing tu kalau boleh pusheen cat..:)
link saya-Http://izyanyancinnamon.blogspot.com..OK thank you..:)

Nurul Qhisteena said...

saye nak edit blog .
Tq !

HaNiFaH HiDaYaH said...

sy nk header..

*transparent..
*nk ad ic0n yg cute
*tulis: just an ordinary blog
*tema:pink
*url:http://hanifahpunyer.blogspot.com/
*width:800
height:400

thank you~~~

. said...

Saye nak header.
Gambar, saye tak kisah. Warne purple.
Nak tulis ape pon saye tak kisaah..
width ; 870
height ; 178

SHAZRIZAL SHAHMY said...

terima kasih!! saya nak header boleh..

SHAZRIZAL SHAHMY said...

kalau buat kan doodle untuk saya bleh tak..nnti saya tarok kat header saya...maaf kerana banyak songe

Unknown said...

saya nak edit blog boleh??hehe :) kalau boleh nak ubah size yang entry tue bagi lebar siket..hehe tapi xpernah tau! :)

amy syifa said...

awak thanks sbb pilih sy =) sy fikir dulu ek nak apa esk sy inform awak kat entry ni..

p/s - klu nak suruh edit from denim to blogskin boleh?

amsran said...

hai..

Unknown said...

dah email.dapat tak?

. said...

Header tu kalau awak buat tak besambung pon takpe ;)

Animated Pink Pencil