Dah Siap kan header free=)

*Comel nya dia terkejut

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,
Alhamdulilah,hari saya dah boleh upload header yang telah saya siapkan..
Nanti boleh lah tuntut key?



Izyan nak yang simple dengan ada pusheen meow,so terciptalah header ini,maaf tak cantik sangat.. Blog Izyan

Ini untuk khairah..Just simple,hope u like it=)..Blog Khairah

Dan de last one is:



Nice tak?Idea saya mencurah sikit waktu ni,so header ni khas untuk hanifah..Hope sudi terima header tak seberapa ni..Blog hanifah

Edit blog:


Saya just tukar lebar entry dia and edit sikit2 je..Dan header ini pun adalah hasil tangan saya..Ok tak?huhu.. Blog Meniti Titian Pelangi

Ada lagi blog yang suruh saya tukar lagu tapi maaf ye awak,saya dah try tapi tak leh=.='.really sorry

Yang tak respond tu,hehe,tata lah ye..

Ok,kepada penerima,sila komen dulu entry ini sebelum ambil,kalau ada tak puas hati just bagitau kat entry ni key?<3




11 2697 budak baik:

Izyan Yan Cinnamon said...

hoho..thx awk..gtw comel..

SITI SORFIENA SYASHA said...

lawa giler T____T

Unknown said...

Canteekk :) Yang tulisan Just Ordinary blog tuh pakai font apa ek?Thnxx :D

amirahyusoff said...

lawanya~ :D
solehah ade ambil order buat header tak?

Superb Cutie Girls said...

awak awk !!! tlg bwt header tokk kiteew buleyh dopp ?? comel lhaa awk bwt header. bwt tokk blog eyqa plaq .http://ciksyafiqahberceloteh.blogspot.com/ . he he . buleyh hee . xrty nx bwt header sndry lhaa . :))

Unknown said...

awak awak awak! thank you so much! suke sngt tau :) nak harap emy buat mcm nie mmg tak la.thank you awk! :)

GojesYoja said...

wow..nice

Anonymous said...

comeynye.... ^_^

. said...

Cantiklah kak. Thankss ! ^.^ Kat mane awak dapat gmba burung hantu tu? berminat lah. hehe

HaNiFaH HiDaYaH said...

assalamualaikum..
wah.. cnteknya header..
terima kasih tau dik..
(maaf lmbt bgtau "thanx" sbb br buley online..

affafkusayang said...

Cantiknya.. free ke ni?

Animated Pink Pencil