Official 14 on 26/9/2011-today-

Assalamualikum semua..Alhamdulillah hari ni ialah birthday solehah..Wah,dah besar gak budak ni.Em,semoga panjang umur dan murah rezeki lah ye diri . Insyallah.Korang pun doakan yang baik-baik untuk solehah tau.Aamin
Tak sempat update panjang-panjang ni,nanti saya buat entry lagi 1 ye?Korang nak wish?Wish solehah kat bahagian komen je lah..Thankz .Nak bagi hadiah pun boleh je :3

12 2697 budak baik:

fatinajiha said...

hb may god bless you :D

farah said...

happy birthday awakkkkk :)

farisya risya said...

epy besday...:) semoge pnjang umur n dimurahkan rezeki...:)

..cik gugu.. said...

epy beday dear ;p

salwaismail said...

selamat hari lahir! :D

kena tag :

http://salwaismail.blogspot.com/2011/09/simple-lucky-draw-by-cik-purple.html

MERAH said...

Selamat hari lahir dik!

Semoga berjaya di dunia & akhirat, insyaAllah <3

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Hepy besday.. Semoga pnjg umo, murah rezeki.. Rajin2 blajar yea.. :)

My Life's Journey said...

Happy birthday dear ..moga panjang umur dan murah rezeki ..amin :)

My SweetPea said...

happy belated b'day...may Allah bless u...:)

ieyza afieyna said...

happy birthday ;)
may god bless u..

Budak_taWadhuk - najwa - said...

[: semoga dimurahkan rezeki dan ditetapkan iman...

yen(toka ziizokukuto) said...

assalamualaiku,,selamt hari lahir,,semoga hari hari yang mendatang,,akan lebih baik :)

Animated Pink Pencil